Nasze samochody

Mitsubishi Lancer Evo VI Grupa H

Mitsubishi lancer Evo VI Grupa H

silnik MIVEC (zmienne fazy rozrządu) 4-cylindrowy, 16 zaworów DOHC
pojemność 1998 cm3
moc max 315KM przy 6000 obr./min.
turbo zwężka 32mm, ład.: ok. 1.8 bara
max moment 600Nm przy 3100 obr./min.
skrzynia biegów 5-cio biegowa, sekwencyjna
sprzęgło stalowe, suche
napęd napęd stały na 4 koła AWC (All-Wheel Control) + ACD (Active Central Differential)
zawieszenie zawieszenie z grupy R ( Mitsubishi Lancer evo IX R grupa) amortyzatory Reiger Racing Suspension,
hamulce Brembo, wentylowane, tzw. tarcza pływająca 355 mm przód/300 mm tył
przyspieszenie 0-100 km/h: 3,8 sek.

Mitsubishi lancer Evo X Grupa N

silnik MIVEC (zmienne fazy rozrządu) 4-cylindrowy, 16 zaworów DOHC
pojemność 1998 cm3
moc max 315KM przy 6000 obr./min.
turbo zwężka 32mm, ład.: ok. 1.8 bara
max moment 600Nm przy 3100 obr./min.
skrzynia biegów 5-cio biegowa, kłowa
sprzęgło stalowe, suche
napęd napęd stały na 4 koła AWC (All-Wheel Control) + ACD (Active Central Differential)
zawieszenie Reiger Racing Suspension
hamulce Brembo, wentylowane, tzw. tarcza pływająca 355 mm przód/300 mm tył
przyspieszenie 0-100 km/h: 3,8 sek.
prędkość maksymalna prędkość maksymalna 225 km
Mitsubishi Lancer Evo X Grupa N
Mitsubishi Lancer Evo X Grupa R

Mitsubishi lancer Evo X Grupa R

silnik MIVEC (zmienne fazy rozrządu) 4-cylindrowy, 16 zaworów DOHC
pojemność 1998 cm3
moc max 315KM przy 6000 obr./min.
turbo zwężka 32mm, ład.: ok. 1.8 bara
max moment 600Nm przy 3100 obr./min.
skrzynia biegów 5-cio biegowa, kłowa
sprzęgło stalowe, suche
napęd napęd stały na 4 koła AWC (All-Wheel Control) + ACD (Active Central Differential)
zawieszenie Amortyzatory Reiger Racing Suspension, zawieszenie Grupy R
hamulce Brembo, wentylowane, tzw. tarcza pływająca 355 mm przód/300 mm tył
przyspieszenie 0-100 km/h: 3,8 sek.
prędkość maksymalna prędkość maksymalna 225 km

FORD FIESTA PROTO R

silnik MIVEC (zmienne fazy rozrządu) 4-cylindrowy, 16 zaworów DOHC
pojemność 1998 cm3
moc max 315KM przy 6000 obr./min.
turbo zwężka 32mm, ład.: ok. 1.8 bara
max moment 600Nm przy 3100 obr./min.
skrzynia biegów 5-cio biegowasekwencyjna lub 6-cio biegowa sekwencyjna
sprzęgło stalowe, suche
napęd napęd stały na 4 koła AWC (All-Wheel Control) + ACD (Active Central Differential)
zawieszenie Reiger Racing Suspension
hamulce Brembo, wentylowane, tzw. tarcza pływająca 355 mm przód/300 mm tył
przyspieszenie 0-100 km/h: 3,8 sek.
prędkość maksymalna prędkość maksymalna 225 km
Ford Fiesta Proto R